Politica de retur

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc. la niciuna din elementele enumerate. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data denuntarii si numai prin transfer bancar sau prin creditarea cardului bancar cu care s-a efectuat plata.

Pentru a returna un produs, ne puteti contacta la adresa de e-mail 000 sau la numarul de telefon 000 . Daca returnarea dvs. este acceptata, va vom trimite un formular de retur, precum si instructiuni despre cum si unde să trimiteti pachetul. Nu vor fi acceptate articolele trimise inapoi fara a solicita mai intai o returnare.